Browse: Home / 2014 / Ιανουάριος / Το παζλ της επιτυχίας έχει δύο κομμάτια

Menu

Skip to content
  • ΑΡΧΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ
  • ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ – ΧΡΗΣΙΜΑ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ +Eπιχειρηματικότητα online περιοδικόLogo

epidotisimag.gr: Η μοναδική πηγή ενημέρωσης για όλες τις κατηγορίες επιδοτήσεων και την επιχειρηματικότητα

  • Facebook
  • Google Plus
  • RSS Feed
  • Tumblr
  • Twitter

Menu

Skip to content
  • ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • ΕΡΕΥΝΑ & ΣΠΟΥΔΕΣ
  • ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΕΝΕΡΓΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
    • ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
    • ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
    • VENTURE CAPITAL
    • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
    • ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ
    • ΦΟΡΕΙΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
    • NEWSLETTER

Το παζλ της επιτυχίας έχει δύο κομμάτια

Από editor1 στις 29/01/2014 στην κατηγορία ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ | 1907 Views

mystika-epityxias-epixeirisisΤης Στέλας Μικράκη

Πολλές φορές βλέπουμε έναν επιτυχημένο επιχειρηματία ή ένα κερδοφόρο προϊόν, και προσπαθούμε να βρούμε το «μυστικό» της επιτυχίας του.

Τα νέα των επιδοτήσεων στο inbox σας κάθε εβδομάδα ΔΩΡΕΑΝ:

No spam guarantee.

I agree to have my personal information transfered to GetResponse ( more information )

Φυσικά, η επιτυχία, πρώτον, είναι σχετική και ορίζεται διαφορετικά από τον καθέναν και, δεύτερον, είναι ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων, όπως προσωπικές δεξιότητες, συστηματική εργασία, οικονομική συγκυρία.

Ας εστιάσουμε όμως στις 2 λειτουργίες της επιχείρησης, οι οποίες αποτελούν τα βασικά συστατικά στη «συνταγή» της επιτυχίας. Αν δεν φροντίσουμε τις δύο αυτές βασικές λειτουργίες, η προσπάθειά μας στους υπόλοιπους τομείς θα είναι χωρίς αποτέλεσμα.

Οι 2 βασικές επιχειρηματικές λειτουργίες

«Υπάρχουν μόνο δύο επιχειρηματικές λειτουργίες: το μάρκετινγκ και η καινοτομία» είχε πει ο Μίλαν Κούντερα, για να έρθει στη συνέχεια ο Peter Drucker, ένας από τους πιο διάσημους στοχαστές και συγγραφείς της επιστήμης του management, να υιοθετήσει την άποψη αυτή.

Γιατί οι δύο βασικές λειτουργίες μιας επιχείρησης είναι η καινοτομία και το μάρκετινγκ;

1. Καινοτομία

Η καινοτομία έχει πολλές μορφές και είναι διαρκής διαδικασία στις επιτυχημένες επιχειρήσεις.

Κατ’αρχάς η καινοτομία μπορεί να

  • είναι τεχνολογική,
  • αφορά τη δημιουργία ενός προϊόντος που πριν δεν υπήρχε, ή ενός προϊόντος που καλύπτει με καλύτερο τρόπο μια ανάγκη του πελάτη,
  • σχετίζεται με τη δημιουργία νέων αναγκών που δεν είχαμε πριν,
  • έχει να κάνει με τον τρόπο εξυπηρέτησης του πελάτη,
  • αφορά στο οργανωτικό σχήμα μιας επιχείρησης,
  • εστιάζει στον τρόπο εργασίας, ή
  • να περιλαμβάνει μεθόδους παρακίνησης και ανάπτυξης του προσωπικού.

epidotiseis-kainotomia-texnologia_762x600Βλέπετε, λοιπόν, ότι η καινοτομία μπορεί να εμφανιστεί σε διάφορες πτυχές της επιχείρησης, και να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας, αρκεί η καινοτομία αυτή να καταλήγει σε ουσιαστικό όφελος για τον πελάτη.

Η καινοτομία πρέπει να είναι συνυφασμένη με την καθημερινή επιχειρηματική μας ενασχόληση. Ο επιχειρηματίας χρειάζεται διαρκώς να αναζητεί τρόπους για να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες του, να προλαμβάνει τον ανταγωνισμό, να «κολυμπά» πρώτος σε «αχαρτογράφητα νερά», όπου υπάρχουν ευκαιρίες, δηλαδή ανάγκες που δεν καλύπτονται.

Αν μια επιχείρηση μπει σε «κατάσταση αναμονής», δηλαδή φτάσει σε ένα σημείο στασιμότητας, ο ανταγωνισμός θα έρθει και θα την ξεπεράσει. Στον επιχειρηματικό κόσμο τίποτα δεν είναι δεδομένο και στάσιμο.

2. Μάρκετινγκ

Αφού λοιπόν μια επιχείρηση εντάξει την κουλτούρα της καινοτομίας στην καθημερινή λειτουργία της, έρχεται το μάρκετινγκ να επικοινωνήσει προς τα έξω τα αποτελέσματα της καινοτομίας.

Μέσω του μάρκετινγκ θα

  • σχεδιαστεί και θα
  • λανσαριστεί ένα νέο προϊόν,
  • προσεγγιστούν οι πελάτες,
  • ανοίξει ο δρόμος για νέες αγορές, και ακόμα θα
  • διαμορφωθεί η εικόνα της επιχείρησης, ώστε αυτή να προσελκύσει ταλαντούχα στελέχη και ικανούς συνεργάτες.

Μέσω του μάρκετινγκ ουσιαστικά θα φτάσει το προϊόν από ιδέα να γίνει πηγή εσόδων για την επιχείρηση.

Είναι η καινοτομία και το μάρκετινγκ μόνο για τις μεγάλες επιχειρήσεις;

Μην ξεχνάτε ότι οι σημερινοί κολοσσοί, όπως η Microsoft, η Apple, η Google, τα McDonalds, ή ακόμα και ελληνικές επιχειρήσεις, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, ξεκίνησαν από το «μηδέν», από την αγάπη και το όραμα ενός επίδοξου επιχειρηματία. Βασίστηκαν στη δημιουργία κάτι νέου, κάτι καινοτόμου για την εποχή. Σκεφτείτε τις επιχειρήσεις που θαυμάζετε, και αναζητήστε το μοτίβο της επιτυχίας.

Οι 2 βασικές λειτουργίες, η καινοτομία και το μάρκετινγκ, αφορούν όλες τις επιχειρήσεις, ακόμα και τις μικρές και τους αυτοαπασχολούμενους.

Υφιστάμενες επιχειρήσεις

Αν είστε μικροεπιχειρηματίας, έχετε ήδη αντιληφθεί τι κάνει τη διαφορά για τον πελάτη σας. Ξέρετε ήδη πώς κινείται ο ανταγωνισμός σας, και πιθανόν να έχετε εντοπίσει ανάγκες μιας ομάδας πελατών που δεν καλύπτονται. Είστε ενημερωμένος για τις τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο σας, και ποια εργαλεία υπάρχουν σήμερα για να κάνετε τη δουλειά σας και τα προϊόντα σας καλύτερα.

Μάλιστα, αν δραστηριοποιήστε ήδη δεκαετίες, θα έχετε εντοπίσει τις τεράστιες αλλαγές που έχουν λάβει χώρα τα χρόνια αυτά.

Αξιοποιήστε όλη αυτή τη γνώση για να τη μετατρέψετε σε καινοτομία, δημιουργώντας νέες ιδέες και δοκιμάζοντάς τις στην πράξη. Μην ξεχνάτε πως οτιδήποτε νέο σκεφτείτε πρέπει να πηγάζει από το ερώτημα «πώς θα καλύψω μια ανάγκη του πελάτη μου, προσφέροντας ιδιαίτερη αξία».

Νέες επιχειρήσεις

Αν θέλετε τώρα να ξεκινήσετε επιχειρηματικά, ενσωματώστε την καινοτομία στη δραστηριότητά σας από την αρχή, και βγάλτε τη προς τα έξω με το μάρκετινγκ. Να είστε σίγουροι ότι ακόμα ένα ψητοπωλείο, ακόμα ένα λογιστήριο, ακόμα ένα κατάστημα πώλησης ενδυμάτων δεν θα σας φέρει πιο κοντά στα όνειρά σας.

Έστω και αν έχετε στόχους σε τέτοιες ή άλλες κορεσμένες επιχειρηματικές δραστηριότητες, διαφοροποιηθείτε, βρείτε το κάτι επιπλέον ή καλύτερο από τον ανταγωνισμό, που μπορείτε να προσφέρετε στον πελάτη σας, και βασίστε εκεί το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα. Δημιουργήστε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο.

Σκεφτείτε σε τι δίνει σημασία ο πελάτης, ποιες ανάγκες έχει, τι από αυτά δεν καλύπτει ο ανταγωνισμός και βρείτε έναν τρόπο να αξιοποιήσετε το κενό που υπάρχει. Εστιάστε στο πώς θα προσεγγίσετε τους δυνητικούς πελάτες για να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας μέσω του μάρκετινγκ.

Η καινοτομία είναι απαραίτητη στο σημερινό πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στις μέρες μας δεν παρουσιάζονται οι ευκαιρίες της Ελλάδας των προηγούμενων δεκαετιών, αλλά παρόλα αυτά υπάρχει παγκοσμίως μεγάλος όγκος πληροφοριών διαθέσιμος προς αξιοποίηση, και αυτό δίνει την ευκαιρία σε όσους κινηθούν με νέες ιδέες και πάθος να πετύχουν επιχειρηματικά.

Ο λόγος σε εσάς: Πώς σκοπεύετε να εφαρμόσετε τα παραπάνω από αύριο στη δική σας επιχείρηση;

Άρθρα της κατηγορίας ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ | Tags επιτυχία, επιχειρηματικότητα

Ίσως σας ενδιαφέρουν:

Προγράμματα ΕΣΠΑ 2014-2020Το ΕΣΠΑ 2014-2020 στις προτεραιότητες του ΥπΟικ.→

Παράταση του Leader Φωκίδας μέχρι 20 Μαΐου→

Επιχειρηματικός επιταχυντής για startups και εταιρίες→

neaniki-epixeirimatikotita-programmaΑνοιχτό το πρόγραμμα egg για την νεανική καινοτόμο επιχειρηματικότητα→

EPIDOTISIMAG.GR

Η μοναδική πηγή ενημέρωσης για όλες τις κατηγορίες χρηματοδότησης από επιδοτούμενα προγράμματα της Ε.Ε. και του ελληνικού Δημοσίου και την επιχειρηματικότητα. Στο epidotisimag.gr θα βρείτε προγράμματα για επιχειρήσεις, εργασία, κατάρτιση, έρευνα, καθώς και πλήθος άλλων ευκαιριών για επιχορήγηση. Όλες οι πηγές επιδότησης σε ένα σημείο!

ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

  • Δεν υπάρχουν
AEC v1.0.4

Προσφατα σχολια

  • γεωργια on Το ΕΣΠΑ 2014-2020 στις προτεραιότητες του ΥπΟικ.Καλησπερα σας.υπαρχει επιδοτηση γ να…
  • Μαχη on Το ΕΣΠΑ 2014-2020 στις προτεραιότητες του ΥπΟικ.Γεια σας,ηθελα να ρωτησω αν…
  • Vasiliki on Το ΕΣΠΑ 2014-2020 στις προτεραιότητες του ΥπΟικ.Καλησπερα τον Μαρτιο του 2015…
  • Manos on Το ΕΣΠΑ 2014-2020 στις προτεραιότητες του ΥπΟικ.Μόνο σε καινοτόμες επιχειρήσεις όπως…
  • Manos on Το ΕΣΠΑ 2014-2020 στις προτεραιότητες του ΥπΟικ.Τα Πιοντά θα δουλευθούν πολύ…

Who's Online

1 visitors online now
1 guests, 0 members
Footer logo
  • Facebook
  • Google Plus
  • RSS Feed
  • Tumblr
  • Twitter

Η μοναδική πηγή ενημέρωσης για όλες τις κατηγορίες επιδοτήσεων

 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

 
  • Facebook
  • Google Plus
  • RSS Feed
  • Tumblr
  • Twitter
 

©2013 ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ και επιχειρηματικότητα online περιοδικό για επιδοτήσεις και επιχειρείν

Menu

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
  • EMAIL
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • SCOOP.IT
  • RSS
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ