2 σχόλια

  1. Εχω να πω οτι το άρθρο ήταν παρά πολυ ενδιαφέρον. Προσπάθησε να πάει σε πολυ ρεαλιστικά θέματα σε αντίθεση με αρκετά αλλά websites που το μόνο που διαβάζεις ειναι απλές γενικές έννοιες.

    Ενα πολυ βασικό θα κρατήσω.

    Το internal marketing ειναι παρά πολυ βασικό και ειναι σίγουρα η πρώτη κίνηση που πρεπει να κάνει κάποιος υπεύθυνος marketing μιας εταιρείας.

  2. Κώστας at |

    Η αλήθεια είναι ότι τρέχουμε με την καθημερινότητα και δεν προλαβαίνουμε να πάρουμε ανάσα. Έχουμε γίνει «εκτελεστικά όργανα» της δουλειά μας.
    Πολύ άγχος. Δεν προλαβαίνουμε να σκεφτούμε ούτε το παρόν ουτε το μέλον, και να οι εξελίξεις μας προλαβαίνουν. Εγώ έχω μια επιχείρηση και πριν το πάρω χαμπαρι με τσάκισε η κρίση.
    Αν είχα αφιερώσει χρόνο να σκεφτώ, να θωρακίσω τις δουλειές μου, πιστέυω ότι θα ήταν διαφορετικά. Για να κάνουμε και την αυτκριτική μας. Γιατί τις καλές εποχές δεν σκεφτόμασταν ότι κάτι θα πάει στραβά.
    Πήρα όμως το μθάημα ότι δεν πρέπει ποτέ να εφυσηχαζόμαστε αλλά να αναπτύσσουμε συνεχώς την επιχείρηση.